Edgar Aker nieuwe marketing directeur Koninklijke Oosterberg
Edgar Aker is op 4 november gestart als nieuwe marketing directeur van Koninklijke Oosterberg. Het directieteam van de elektrotechnische groothandel is met deze benoeming weer op volle sterkte en klaar om de groeiambities van de organisatie te realiseren.
Afgestudeerd elektrotechnisch ingenieur en bedrijfskundige (MScBA) Edgar Aker heeft meer dan 20 jaar ervaring in technische en commerciële functies. Hij werkte onder andere als directeur Marketing en Business Development bij Oosterberg-leverancier Prysmian en als Vice President Commercial Market & Sourcing bij Solar Nederland. Ook zat Edgar in het bestuur van verschillende brancheorganisaties, waaronder als voorzitter van Technische Groothandelsfederatie (TGF) en bestuurslid van Federatie Elektrotechniek (FEDET). Kortom hij is bekend met de markt en klanten van Oosterberg.
Edgar Aker: “Koninklijke Oosterberg is een gevestigde naam in de elektrotechnische wereld, heeft een goede uitstraling en maakte de afgelopen jaren een geweldige groei door. Daarbij trof ik hier een hele prettige sfeer én mooie groeiambities aan, die ik graag wil helpen realiseren. De klanten van Oosterberg hebben te maken met verduurzaming en elektrificering. Alles krijgt een stekker. Naast deze uitdagingen zie ik echter vooral veel kansen voor Oosterberg. Dit alles zorgt ervoor dat ik met veel energie deze nieuwe uitdaging aanga.”
Over Koninklijke Oosterberg
Koninklijke Oosterberg is een succesvolle, snelgroeiende elektrotechnische groothandel met ruim 400 medewerkers en 21 vestigingen verspreid over Nederland, een hoofdkantoor en een centraal distributiecentrum in Apeldoorn. Het Nederlandse familiebedrijf bestaat al meer dan 130 jaar en biedt, naast de verkoop van een breed assortiment elektrotechnische artikelen, toegevoegde waarde met een uitgebreid pakket aan diensten en maatwerkoplossingen. Oosterberg faciliteert de activiteiten van haar klanten optimaal, zodat zij kunnen doen waar zij goed in zijn.